COALITION
Kolekcja Coalition AW23 to mocno osadzona w aktualnych trendach interpretacja stylu outdoor. Zrealizowana w Patagonii, czyli miejscu nazywanym rajem dla fanów trekkingu, kampania jeszcze bardziej to podkreśla. Surowe piękno ukazanych w wideo i na zdjęciach krajobrazów działa na podróżniczą wyobraźnię i zachęca, by spakować plecak i udać się w wymarzoną podróż. Stylizacje Coalition doskonale wpasowują się w malownicze otoczenie majestatycznych gór, olbrzymich lodowców, błękitnych jezior oraz bezkresnych stepów tego rejonu Ameryki Południowej. Swobodne kroje większości ubrań z kolekcji damskiej, jak i męskiej to gwarancja wygody nawet podczas długich wędrówek. Każdy globtroter z pewnością doceni też kurtki w stylu oversize, które umożliwią komponowanie wielowarstwowych stylizacji, które podczas całodniowych, outdoorowych aktywności można z łatwością modyfikować.
Nawiązania do stylu retro zadowolą ponadto osoby, które śledzą dominujące w świecie mody nurty. W propozycjach Coalition dostrzec można wpływy gorpcore, czyli streetwearowej odpowiedzi na stylizacje znane dotąd z górskich szlaków. Najnowsza kolekcja zawiera jego charakterystyczne elementy jak polary typu sherpa, wierzchnie koszule czy puchowe kurtki. Większość kurtek dostępnych w kolekcji to modele uniseks. W projektach dominują ciepłe brązy i beże, jednak nie brakuje też mocniejszych akcentów kolorystycznych jak odcienie pomarańczy, zieleni i niebieskiego – zarówno jeśli chodzi o outerwear, jak i midlayers. Jesienno-zimowy sezon nie istniałby bez kratki, którą w przypadku Coalition projektanci zastosowali na wspomnianych już koszulach typu shackets. Oprócz kratki, na swetrach dla niej pojawiają się paski, a na damskich i męskich koszulkach także motyw tie-dye. Męskie T-shirty o klasycznym kroju wyróżniają się również autorskimi nadrukami inspirowanymi outdoorem.